onsdag 1 augusti 2012

visningen fortsätter...


...ja, visningen fortsätter i ateljén...
ytterligare lite fix i går kväll....
Välkomna in...


...ja igår plockades det in mer betongsaker...
svårt att välja, men nu när jag fått så fint där, vill jag inte bara stuva in allt...
...den lilla "pallen", den är jag inte säker på om den får stanna kvar...
skulle kunna tänka mej en gammeldax liten pall, vit då...
kanske dyker upp någon på någon loppis...


...i fönstret har mina ljusstakar hamnat...
en liten favorit just nu faktiskt....
stilren och enkel...


...ett litet hjärta får dekorera dem...
...fortsättning följer i visningen....

...nu är det snart en långpromenad som gäller...
och sen en ledig dag...


3 kommentarer:

  1. Tack för att jag får titta in hos dig och alla dina fina saker....tack för all inspiration....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Mycket bra jobb du gjort!
    Hälsningar från den myggiga Småland,Karla.

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort, vilken förändring:))
    Ha det fint i ateljen:))

    Kram C

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥